piątek, 4 lipca 2014

DOSTAŁAM SIĘ !!!!!! :D

Dnia 04-07-2014 o godzinie 10:30 dokonany został przydział kandydatów do oddziałów.

W wyniku tego przydziału zostałeś zakwalifikowany do:

(1TTŻ) Technik technologii żywności (ang*-niem*)

w szkole:

Technikum nr 2 w ZSP nr 2 RCKUiP w Łowiczu

Łowicz, Blich 10

 

PRZEPRASZAM MUSIAŁAM !

WŁAŚNIE DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE PRZYJĘLI MNIE NA BLICH !( SZKOŁY DO KTÓREJ CHCIAŁAM SIĘ DOSTAĆ)

BOŻE, AŻ CAŁA SKACZĘ Z RADOŚCI ! TAK SIĘ BAŁAM, ZE SIĘ NIE DOSTANĘ, A TU DZISIAJ PATRZĘ I JEDNAK SIĘ UDAŁO !!!!

DOBRA, DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ ! :D

ASIKEO^^

ps. Jeśli chodzi o rozdział... Powinien pojawić się przed 15 lipca, a może i wcześniej.

 

 

2 komentarze:

  1. No, Asia, zdziwiłabym się, gdybyś się nie dostała, nawet Gumisia przyjęli xD A tak poza tym to jak było tak mało chętnych do twojej klasy to brali wszystkich :> Ale ja też się pochwalę, mianowicie dostałam się i to na drugim miejscu ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!
    Będziemy razem w klasie :*

    OdpowiedzUsuń